dinsdag 25 mei 2010

De Pilatesstick®

Sinds kort heb ik de Pilatesstick® in mijn studio. Ik ben er erg enthousiast over, want je kan er ongelooflijk veel mee doen! Op vakanties is hij ideaal, maar ook thuis zorgt hij voor uitdagende en afwisselende workouts! De Teaser, de Chest Expansion, de Roll back, de Side kickserie, de Single Leg Stretch, de Rolling In and Out, de Arm series, de Squats; noem een Pilatesoefening en je kunt het ermee doen. Veel oefeningen van de Cadillac met de Rollbackbar en de Legsprings kan je doen de Pilatesstick®, maar ook de matoefeningen als de Roll-up, de Side Kick serie of de Teaser, de Reformer footworkserie zijn zonder problemen met dit apparaat uit te voeren. Sommige oefeningen zijn zelfs uitdagender.




PT met de Pilatesstick®

Voor mij is het een geruststelling dat ik tijdens vakanties toch mijn workouts kan doen. Als Pilatesfanaat neem ik al een paar jaar mijn zware Pilates Chair mee naar het vakantiehuisje, maar vanaf nu neem ik in plaats daarvan mijn lichtgewicht en kleine Pilatesstick® mee! Mijn reumatische aandoening vereist dat ik mijn lichaam vrijwel elke dag moet trainen om zodoende niet te vervallen in de stijve en pijnlijke toestanden van voor mijn Pilatestijdperk. Het is heerlijk om elke dag op mijn matje de matoefeningen te doen, maar het is spannend, leuk en uitdagend om met de Pilatesstick® de workouts af te wisselen. Boek ter kennismaking een PT met de Pilatesstick®. Grote kans dat je hem wilt hebben!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage